Rezervasyon Yaparken Sorun Yaşarsam Ne Yapabilirim?
Rezervasyon sırasında bir problemle karşılaşırsanız, endişelenmeyin! Bizimle iletişime geçin ve gerekli bilgileri paylaşın. Sizin adınıza rezervasyon işlemini tamamlar, ardından biletinizi e-posta adresinize göndeririz.
Rezervasyonumun Onaylandığını Nasıl Bileceğim?
Rezervasyonunuz, başvurunuzdan sonraki 12 saat içinde onaylanır ve size "Sipariş Onay Maili" gönderilir. Bu e-postayı aldığınızda rezervasyonunuzun tamamlandığından emin olabilirsiniz.
Otelden Havalimanına Rezervasyon Yaparken, Alınış Saatimi Nasıl Belirleyeceğim?
Rezervasyon yaparken uçak kalkış saatinizi belirttikten sonra otelden alınmak istediğiniz saati yazabilirsiniz. Yurtdışı uçuşlar için uçuşunuzdan en az 2 saat önce, yurtiçi uçuşlar içinse 1.5 saat önce havalimanında olmanız önerilir. Bu süreye ulaşım süresini de ekleyerek alınış saatinizi belirleyebilirsiniz. Eğer belirttiğiniz saatle ilgili bir problem olursa ekibimiz size ulaşarak gerekli düzenlemeleri yapacaktır.
Bebek ve Çocuk Koltuğu veya Koltuk Yükseltici Talebi İçin Ne Yapmalıyım?
Rezervasyon sırasında “Bebek / Çocuk Koltuğu” seçeneğini işaretleyebilir ve rezervasyon formundaki “Not” bölümüne talep ettiğiniz koltuk türünü ve çocuğunuzun yaşını belirtebilirsiniz.
Ekstra Bagajım Varsa Ne Yapmalıyım?
Bavul veya çanta dışında ekstra bagajınız varsa, rezervasyon formundaki “Notunuz” alanına bagaj türü ve boyutlarını yazmanız gerekmektedir. Onay sırasında ekiplerimiz gerekli bilgileri paylaşacaktır.
Evcil Hayvanım Varsa Ne Yapmalıyım?
Evcil hayvanınızı taşımanız gerekiyorsa, rezervasyon formundaki “Notunuz” bölümüne evcil hayvanınızın cinsi ve kafes boyutlarını yazmanız gerekmektedir. Onay sırasında size gerekli detaylar iletilecektir.
Havalimanında Karşılanma
Personelimiz, terminal çıkışında “Antalya Airport Transfer antalya-vip-transfer.com.tr” yazılı tabela ile sizi karşılayacaktır. Daha fazla detay, konfirme e-postanızda yer alacaktır.
Bagaj Alımı Uzun Sürerse Ne Yapmalıyım?
Bagaj alımı sırasında yaşanabilecek gecikmelerde iletişim kanallarımızdan biriyle bize bilgi verebilirsiniz.
* Transfer esnasında ihtiyaç durumunda mola isteyebilirsiniz.
* Araçlarımızda sigara, tütün mamulleri ve elektronik sigara kullanımı yasaktır.